██ هـــــــر چی بخوای ██

پلمب چندساعته ساختمان شماره ۲ «خانه موسیقی»

ساختمان شماره دو خانه موسیقی معروف به «ساختمان آفتاب» واقع در خیابان صبای جنوبی روز گذشته به مدت چند ساعت با حکم قضایی پلمب شد. صبح سه‌شنبه ۲۷ تیر ماموران شهرداری منطقه ۱۱ تهران در حالی که حکم قضایی در دست داشتند به خیابان صبای جنوبی، نبش کوچه ماه، ساختمان آفتاب مراجعه کرده و اقدام به پلمب ساختمان شماره دو خانه موسیقی کردند.

ساعتی بعد، یکی از مسوولان این شهرداری در سخنانی اظهار داشت که این واحد به همراه چند انجمن دیگر حدود ۱۲ سال است به طور رایگان در اختیار مدیران آنها قرار دارد اما شهرداری اکنون تصمیم گرفته این واحدها را پس بگیرد. در حالی که این اتفاق، برای ساعاتی، نگرانی اهالی موسیقی و هنرمندان را موجب شده بود؛ با پادرمیانی مدیرعامل خانه موسیقی و مذاکره او با مسوولان شهرداری، از این ساختمان فک پلمب شد. حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) در گفت‌وگو با «شرق» ضمن اشاره به رفع مشکل پیش آمده برای ساختمان دوم خانه موسیقی، گفت: «طی مذاکراتی که با آقای ایازی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری و آقای اقدم، شهردار منطقه ۱۱ صورت گرفت، مشکل پلمب ساختمان شماره دو حل شد. قرار است جلسه‌ای داشته باشیم تا تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه بین ما و شهرداری منعقد شود.»
 

بقیه در ادمه:


ادامه مطلب
نویسنده: ariyan ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:خبر,خبر,خبر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

احتمال تحریم «COM.» و «ORG.» در ایران

موبنا: مرکز ثبت دامنه‌های اینترنتی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی اعلام کرد: احتمال تحریم دامنه‌های «COM.» و «ORG.» نسبت به دامنه «IR.» در ایران بیشتر است. علی‌رضا صالح در این‌باره بیان کرد در صورتی که قرار باشد برای ایران تحریم‌های اینترنتی اعمال شود، تحریم دامنه IR در مرحله آخر قرار دارد. وی گفت: با اعمال تحریم‌های اینترنتی از سوی برخی کشورهای جهان، این تحریم‌ها در مرحله نخست روی سرویس‌دهندگان اینترنت اعمال شده و مانع دسترسی آنها می‌شوند. وی معتقد است دامنه‌های«‌COM.»
«ORG.» و سایر دامنه‌های مشابه بیشتر در معرض تهدید تحریم قرار دارند و احتمال اینکه این شرکت‌های خصوصی در خارج از کشور به ایرانی‌ها سرویس ندهند بیشتر وجود دارد. وی با بیان اینکه دامنه «IR.» تا حدودی بین‌المللی است، ادامه داد: اگر قرار باشد در حوزه IP تحریمی صورت گیرد «IR.» در آخرین مرحله خواهد بود. وی افزود: ساختار «IR.» بسیار قوی است و در این زمینه مشکلی برای ایرانیان پیش نمی آید.

نویسنده: ariyan ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:خبر,خبر,خبر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آشنایی با ناتالی پورتمن

تولد: 9 ژوئن 1981 در اورشلیم

نام: ناتالی هرشلگ

نام مستعار: نات

قد: 1/60 متر

ناتالی پورتمن تک فرزند پدری پزشک اهل اسرائیل و مادری بازیگر از سین سیناتی اوهایو در 9 ژوئن 1981 در اورشلیم اسرائیل به دنیا آمد. زمانیکه او هنوز بچه بود به واشنگتن دی سی آمدند. بعد از چند مهاجرت دیگر خانواده ی او سرانجام ساکن نیویورک جاییکه او هم اکنون هم در آن زندگی می کند، شدند. او با موفقیت فارغ التحصیل شد و موفقیت هایش باعث شد تا بتواند در دانشگاه هاروارد پذیرفته شود

بقیه در ادمه:


ادامه مطلب
نویسنده: mohamad ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:بیوگرافی , بازیگران , سینما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آشنايي با شان پن

تاریخ تولد: 17 آگست 1960 در سانتا مونیکا ی ایالت کالیفرنیا آمریکا

نام کامل: شان جاستین پن

مینی بیوگرافی

 

بازیگر توانای فیلم های اکشن که طی دوره درخشان بازیگریش هربار بهتر از قبل ظاهر می شود. کسی که رسانه ها بخاطر زندگی شخصی جنجالی و نقطه نظرات سیاسیش توجه ویژه ای به او دارند. شان پن کالیفرنیایی دومین پسر آیلین رایان بازیگر و لئو پن کارگردان و همینطور برادر کریس پن است. او اوایل در نقش جوانان کله شق ظاهر میشد مثل دانشجوی نظامی که علیه بسته شدن دانشگاهش می جنگید در فیلم Taps محصول 1981 و بعد از آن در نقش جف اسپیکولی، موج سوار زبان باز در فیلم «روزهایی هیجانی در بلندی های ریچمونت» .

بقیه در ادامه :

 


ادامه مطلب
نویسنده: mohamad ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بیوگرافی کریستین استوارت

کریستین استوارت بازیگر آمریکایی متولد 9 آوریل 1990 است. او شهرتش را به خاطر ایفای نقش بلا سوان در فیلم گرگ و میش و فیلم ماه نو دارد و این کار را در Eclipse تکرار کرد. او همچنین در فیلم های اتاق وحشت، زاتورا، سرزمین زنان، طبیعت وحشی و The Messengers نقش آفرینی کرده است.

 

هنرپیشگی

او حرفه ی بازیگری را در سن هشت سالگی پس از آنکه نماینده ای اجرای او را در نمایش روز کریسمس مدرسه ی ابتدایی دید، آغاز کرد. اولین نقش او بخشی بی کلام در فیلم سال سیزدم بود. نقش بعدی او در فیلم The Flintstones in Viva Rock Vegas دختری بود که حلقه ای را پرتاب می کرد. متعاقبا در فیلم مستقل The Safety of Objects در نقش دختر پسروار یک مادر تنها که نقشش را پاتریسیا کلارکسون بازی می کرد، ظاهر شد. او نقش اصلی فیلم هالییوودی اتاق وحشت را که دختری عبوس و مبتلا به دیابت از مادری طلاق گرفته( جودی فاستر) بود، بازی کرد. این فیلم نظرات مثبتی را درپی داشت و استوارت به خاطر اجرایش توجه مثبت همگان را جلب کرد.

 


ادامه مطلب
نویسنده: arsham ׀ تاریخ: دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بیوگرافی لیو تایلر

 

 

تایلر( لیو راندگرن) در بیمارستان مونت سینای نیویورک سیتی در  شهر نیویورک به دنیا آمد. او دختر اول بب بوول( مدل، خواننده و مدل پیشین مجله ی playboy) و استیون تایلر( خواننده ی Aerosmith) است. مادرش نام او را از نام لیو اولمن بازیگر نروژی که تصویرش را در کاور مجله ی TV Guide در شماره ی 5 مارس 1977 دیده بود، گرفت. او سه خواهر و برادر به نام های میا(متولد 1978)، چلسی تالاریکو(متولد 1989) و مونور تالاریکو(متولد 1992) دارد. دوروتی جانسن مادربزرگ مادریش مدرسه ی پروتکل واشنگتن را بنا نهاد.

بقیه در ادامه»


ادامه مطلب
نویسنده: arsham ׀ تاریخ: دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بیوگرافی ساموئل ال.جکسون

تولد: 21 دسامبر سال 1948 در دستزیکت کلمبیای آمریکا

نام: ساموئل لروی جکسون

نام مستعار: سام، king of cool و Mr. Cool

قد: 1.89 متر

بیوگرافی

او تا قبل از تبدیل شدن به قهرمان اکشن با کارکتر میچ هنسی در فیلم long kiss goodnight در سال 96 و در فیلم جان سخت: با یک انتقام در سال 95، معمولا نقش های منفی و معتادان مواد مخدر را داشت. ایفای نقش جولز وینفیلد در فیلم pulp fiction او را در سال 94 نامزد جایزه ی اسکار کرد. او در ده ی هفتاد به همراه مورگان فری من به کمپانی نگرو انسمبل پیوست. در دهه ی هشتاد با سه فیلم اسپایک لی: Do the right thing در سال 89، Mo' better blues در سال 90 و تب جنگل در سال 91 بسیار مشهور شد. او با نقش اردل رابی در فیلم جیکی براون در سال 97 خرس نقره ای برلین را دریافت کرد.

در سال 98 با بازیگران برجسته ای همچون شارون استون و داستین هافمن در فیلم کره و با کوین اسپیسی در فیلم مذاکره کننده(که نقش نماینده ی گروگان ها را زمانی که به اشتباه متهم به قتل و اختلاص شده بود داشت) هم بازي بود. در سال 99 او در فیلم ترسناک دریای آبی عمیق و همینطور در نقش جدی مستر میس ویندو در فیلم جرج لوکاس(جنگ ستارگان 1: The phantom menace) بازی درخشانی داشت.

بقیه در ادامه ی مطلب:

 


ادامه مطلب
نویسنده: fereshte ׀ تاریخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:بیوگرافی , بازیگران , سینما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بیوگرافی مگان فاکس

مگان دنیس فاکس زاده ی 16 می 1986، مدل و بازیگر آمریکاییست که بازیگری را در سال 2001 با حضور در چندین نقش کوتاه تلویزیونی و سینمایی آغاز کرد و در سریال امید و ایمان یک نقش تقریباً ثابت داشت. مگان سال 2004 را با نقشی در اعترافات ملکه درام تین ایجری آغاز کرد. در سال 2007 او برای نقش مایکلا بینز، معشوقه ی شیا لابوف در فیلم «ترانسفورمرز» بلاک باستر انتخاب شد که نقطه ی عطف بازی های او بود و برایش نامزدی های جوایز مختلف تین ایجری را در پی داشت. فاکس موفقیتش را در «ترانسفورمرز 2 : انتقام کشته شدگان» در سال 2009 تکرار کرد. او در فیلم بدن جنیفر نقش اصلی افتخاری را برعهده داشت.

فاکس در سال 2004 بعد از آشنایی با برایان آستن گرین(اهل بورلی هیلز) در حین ساخت امید و ایمان با او نامزد شد اما رابطه ی آنها تا قبل از ازدواج در ژوئن سال 2010 رابطه ای نصفه نیمه بود.

بقیه در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: fereshte ׀ تاریخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:بیوگرافی , بازیگران , سینما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بیوگرافی الیشا کاتبرت

الیشا دختر پاتریشای خانه دار و کوین (مهندس طراح خودرو) متولد کالگری ایالت آلبرتاست. او دو خواهر برادر به نام های جاناتان و لی آن دارد و در گرینفیلد پارک در نزدیکی مونترال ایالت کبک بزرگ شد. در سال 2000 از يك دبیرستان محلی فارغ التحصیل شد و در هفده سالگی برای دنبال کردن بازیگری به لس آنجلس رفت.

بازیگری

 او در نه سالگی به عنوان مدل براي لباس هاي بچه گانه شروع بکار کرد و یک Foot Model1 هم شد. اولین نقش تلویزیونی او به عنوان بازیگر مهمان در سریال نسبتا ترسناک « آیا از تاریکی می ترسید؟» بود که برای بچه ها ساخته شده بود. بعدها در سری Forever Show به طور ثابت بازی کرد. او در مجموعه ی Popular Mechanics For Kids که در مونترال فیلم برداری شده بود هم حضور داشت. گزارش های او توجه هیلاری کلینتون را به خود جلب کرد که او را به دیدن کاخ سفید دعوت کرد.

بقیه در ادامه ی مطلب

 


ادامه مطلب
نویسنده: fereshte ׀ تاریخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:بیوگرافی , بازیگران , سینما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بیوگرافی مت دیمون

 

ماتیو پیگ(مت دیمون) متولد 8 اکتبر 1970، بازیگر، فیلم نامه نویس خیر آمریکاییست که دوره ی حرفه ایش پس از موفقیت فیلم ویل هانتینگ نابغه(سال 1997) از سکانسی که به همراه دوستش بن افلک نوشته بود، شروع شد. این دو، جایزه ی بهترین فیلم نامه ی اسکار و گلدن گلاب را از آن خود کردند و مت دیمون برای ایفای نقش اصلی در فیلم، چندین نامزدی بهترین بازیگر مرد را از جمله اسکار به دست آورد .

دیمون همزمان با ستاره شدن در فیلم های موفقی همچون نجات سرباز رایان(سال 1998) ، سه گانه ی اقیانوس و بورن، تحسین منتقدان را برای بازی هایش در درام هایی همچون سیرایانا(سال 2005)، چوپان خوب(سال 2006) و درگذشتگان(سال 2006) برانگیخت. او در سال 1999 برای ایفای نقش اول در فیلم The Talented Mr. Ripley  نامزد گلدن گلاب و همینطور برای بهترین بازیگر نقش مکمل فیلم شکست ناپذیر در سال 2009 نامزد جایزه اسکار شد. او جز چهل بازیگر پردرآمد تمام تاریخ است.

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: mohamad ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:بیوگرافی,بازیگران,سینما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلااااااام به همه اونایی که به وب گروهی ما اومدن و همه اونایی که خسیسی کردن خب ما دلمون مهربونه انقدام سخت گیر نیستیم. این وبلاگ برای همه چیه یعنی گوناگونه اما ...../ بیشــــــــتر عکسای عاشقانه میزاریم اینجا / /عکسای تازه/ / پس یادتون نره سر بزنید این وب هر روز حتما آپ میشه پس برای اینکه یه چیز فوق العاده رو از دست ندیدن حتما سر بزنین ___ لینکم بزارین ولی اگه مستهجن باشه قول میدم خودم حذفش کنم پس زیادی تلاش نکنید (( لطفا نظر تبلیغاتی نزارید. لینک گذاشتن بهترین تبلیغه ))


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3bikas3.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM