██ هـــــــر چی بخوای ██

دختر اروپایی و پسر آفریقایی در رستوران !

در سالن غذاخوری دانشگاهی در اروپا . یک دانشجوی دختر با موهای قرمز که از چهره‌اش پیداست اروپایی است، سینی غذایش را تحویل می‌گیرد و سر میز می‌نشیند. سپس یادش می‌افتد که کارد و چنگال برنداشته، و بلند می‌شود تا آنها را بیاورد. وقتی برمی‌گردد، با شگفتی مشاهده می‌کند که یک مرد سیاه‌پوست، احتمالا اهل ناف آفریقا (با توجه ...به قیافه‌اش)، آنجا نشسته و مشغول خوردن از ظرف غذای اوست!

بلافاصله پس از دیدن این صحنه، زن جوان سرگشتگی و عصبانیت را در وجود خودش احساس می‌کند. اما به‌سرعت افکارش را تغییر می‌دهد و فرض را بر این می‌گیرد که مرد آفریقایی با آداب اروپا در زمینه اموال شخصی و حریم خصوصی آشنا نیست. او حتی این را هم در نظر می‌گیرد که شاید مرد جوان پول کافی برای خرید وعده غذایی‌اش را ندارد. در هر حال، تصمیم می‌گیرد جلوی مرد جوان بنشیند و با حالتی دوستانه به او لبخند بزند. جوان آفریقایی نیز با لبخندی شادمانه به او پاسخ می‌دهد.
 

بقیه در ادامه:


ادامه مطلب
نویسنده: alireza ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هفـت گنـاه كبيـره اروپـا

راهب يوناني "اواگريو دُپونتو" در اوايل عصر مسيحيت فهرستي از هشت گناه کبيره را به دست داد تا اصلي‌ترين خواهش‌هاي نفساني انسان را بشناساند. ارتکاب هر کدام از اين گناهان مي‌توانست انسان را به جهنم محکوم کند. پاپ "گرگوري" در قرن شانزدهم در فهرست گناهان کبيره اصلاحاتي را صورت داد و فهرستي هفتگانه و رسمي را از اين گناهان منتشر کرد.

در فهرست وي "اندوه" ديگر گناه شمرده نمي‌شد و جاي خود را به "تنبلي" داد. گناهان هفت‌گانه عبارتند از: تکبر، آز، شهوت، حسادت، خشم، شکم‌ پرستي و تنبلي. هفت گناه کبيره از موضوعات مورد علاقه در وعظ و خطابه‌ها، نمايشنامه‌هاي اخلاقي و هنر اروپاي قرون وسطي بوده ‌است. حالا چهار قرن پس از پاپ گرگوري فهرست ديگري از گناهان كبيره تهيه شده است

به گزارش ايسنا روزنامه آلماني "تسايت" هفت گناه بزرگي را كه از هفت كشور قاره سبز سر زده و بحران مالي كنوني را در اتحاديه اروپا پديد آورده است، به قلم هفت نويسنده گرده آورده است. فهرست تسايت در پاره‌اي موارد با فهرست پدر گرگوري مشترك بوده و در پاره‌اي موارد اين‌گونه نيست.

بقیه در ادامه:


ادامه مطلب
نویسنده: alireza ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هشت راز بي‌پاسخ فضا كه دانشمندان را سردرگم كرده است!

دانشمندان با تمام تلاش خود براي شناسايي اسرار فضا، همچنان در برابر هشت سؤال بزرگي قرار دارند كه تا كنون بي‌پاسخ مانده‌اند.
 
اين سوالات از اسرار ماده تاريك كه 73 درصد جهان را تشكيل داده اما هيچ گاه شناسايي نشده، تا سوالاتي در مورد علت حرارات بسيار زياد خورشيد را در بر مي‌گيرند.
 
اين سوالات كه توسط سايت معتبر علمي ساينس تنظيم شده، همگي توسط دانشمندان برجسته حوزه‌هاي خود مطرح شده كه هر كدام در مورد آنها مقاله‌هايي ارائه كرده‌اند.
 
با اين حال در برخي موارد حتي دانشمندان نيز اذعان كرده‌اند كه برخي از اين اسرار هيچگاه حل نخواهند شد.
 
رابرت كنتز، معاون سردبير اخبار ساينس اظهار كرد: هر راز مطمئنا در صورت وجود راه حل، از طريق رصدهاي نجومي گشوده خواهد شد. در حداقل يكي از موارد، متخصصان در مورد قابل حل بودن يك سوال به نظر ساده ترديد دارند.
 
يكي از بزرگترين اسرار به ماده تاريك تعلق داشته كه دانشمندان معتقدند هيچگاه حل نخواهد شد.
 
سيمون وايت، فيزيكدان نجومي موسسه فيزيك نجومي مكس پلانك آلمان اظهار كرد: بخشي از اين راز اين است كه هيچ نشانه‌اي از قابل حل بودن آن در دست نيست. 
 
بقیه در ادامه:
 
 


ادامه مطلب
نویسنده: alireza ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آتش سوزی در اسپانیا / گزارش تصویری

حوادث - آتش سوزی جنگل های شمال شرق اسپانیا که منجر به مرگ 4 نفر - از جمله یک دختر نوجوان شده گفته می شود بدترین آتش سوزی دهه های اخیر توصیف شده است.

هلی کوپتر آتش نشانی در حال آب پاشیدن به شعله های آتش در تارادس (Tarrades) در شمال استان گیرونا (Girona) است

این عکس یک آتش نشان را نشان می دهد که به میان حیواناتی آمده که بر اثر بروز آتش سوزی در نزدیکی دارنیوس (Darnius) تلف شده اند

بقیه در ادامه


ادامه مطلب
نویسنده: ariyan ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:خبر,خبر,خبر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بیوگرافی ماریون کوتیلارد

ماریون کوتیلارد متولد 30 سپتامبر 1975 بازیگر فرانسوی برنده ی جایزه ی اسکار است. او به همراه جولیت بینوچه، کاترین دینیو، سوفی مارکو، آدری تاتو و اوا گرین، یکی از پرافتخارترین بازیگران فرانسوی در جهان است.

پدرش ژان کلود کوتیلارد کارگردان سابق  تئاتر و مادرش نيسما يك بازیگر بود. ماريون بازیگری را در اوایل دهه 90 در یکی از نمایش های پدرش آغاز کرد. لوک بسون او را برای نقش لیلی در فیلم پرفروش تاکسی (1998) انتخاب کرد که اولین نقش مهم سینمایی او بود. این فیلم به خاطر موفقیتش دو دنباله هم داشت که او به خاطر ایفای نقش لیلی در دوتای آنها مورد تحسین قرار گرفت. او با ایفای خوب نقش هایش در Les jolies choses محصول 2001  و Lisa  محصول 2001 و Une affaire privée نظر مثبت منتقدین را جلب کرد.

بقیه در ادامه:


ادامه مطلب
نویسنده: mohamad ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:بیوگرافی , بازیگران , سینما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خاطره يكی از زنان زندانی در ابوغريب

 

هيچ‌كس نمي‌تواند،‌ احساس زني بي‌گناه را درك كند كه بي‌هيچ دليل و جرمي مورد تعرض مشتي حيوانات وحشتي انسان‌نما قرار مي‌گيرد.
بسياري از زندانيان زن ابو غريب طعمه هوي و هوس‌هاي نظاميان آمريكايي بودند يا اين كه به عنوان گروگان در زندان نگهداري مي‌شدند تا خانواده‌هايشان را تحت فشار عمل به خواسته‌هايشان قرار دهند.

به گزارشپايگاه خبري الشرقيه، از جمله اقشار و گروه‌هايي عراقي كه به شدت در زندان مخوف ابو غريب آسيب ديده و لطمات بزرگي متحمل شدند، زنان بي‌پناه عراقي بودند كه بهاي سنگيني را به خاطر ددمنشي و حيوانيت نظاميان آمريكايي پرداخت كردند و بسياري از آنها پس از آزادي از زندان براي رهايي و نجات يافتن از ننگي كه آنها را دنبال مي‌نمود، دست به خودكشي زدند.

بقیه در ادامه:

ادامه مطلب
نویسنده: alireza ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شهری که 84درصد زنانش به شوهرنشان خیانت می‌کنند

 

تحقیق انجام شده از سوی سایت ویژه روابط، میل به خیانت در زنان در سنین بین سی تا سی و چهار سال به 38 درصد، بین زنان 39 سال به 59 درصد و بین زنان 40تا 44سال به 78 درصد می‌رسد.

در رتبه بندی شهرهای  كشور ایتالیا، رم در مركز نخست قرار دارد به طوری كه در رم 84 درصد از زنان به شوهرانشان خیانت می‌كنند، در شهر ناپولی 76درصد زنان و درشهر پالرمو 45 درصد زنان به شوهرانشان خیانت می‌كنند.

در این تحقیق آمده است كه این میزان از زنان در سن 40سال درمی‌یابند كه نیازمند امنیت هستند و زنان در این سن به اوج زیبایی و میل جنسی می‌رسند و بیشتر به خود توجه دارند، لذا آنها تنها به دنبال دوست نمی‌گردند بلكه به دنبال عاشقی هستند چراكه اكثرشان به اندازه كافی مورد توجه شریك زندگی‌شان نبوده‌اند.

منبع: برنا

 

نویسنده: alireza ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

معروف‌ترین زنان جاسوس تاریخ !

در طول تاریخ کم نبوده‌اند زنانی که با انتقال محرمانه اطلاعات، سرنوشت جنگ‌ها و کشورها را دگرگون ساخته‌اند. استفاده از زنان برای جاسوسی دو دلیل عمده دارد: نخست آن که زنان سوء ظن کم‌تری را برمی‌انگیزند. برای نمونه، در طول جنگ جهانی دوم، احتمال اینکه مردان، برخلاف زنان فرانسوی توسط نازی‌ها مورد بازجویی قرار گیرند بسیار بالا بود. از همین روی، در آن دوره تعداد زنان جاسوس به طرز چشمگیری افزایش یافت و دوم اينکه زنان همواره قادر بودند با استفاده از جذابیت ظاهری‌شان مردان را فریب دهند و به فاش‌ساختن اطلاعات اغوا کنند.

 

زنان جاسوس را باید به دو دسته جاسوسان عادی و جاسوسانی که به "پرستو" شهرت یافته‌اند تقسیم کرد.

زنان جاسوس که از آنها تحت عنوان "پرستو" نام برده می‌شود، با استفاده از نقطه ضعف سیاستمداران و مقامات شهوت‌ران، با بکارگیری حربه‌های جنسی، طرح سرویس‌های اطلاعاتی متبوع‌شان را پیاده می‌کردند.

نگاهی به سوابق معروف‌ترین این پرستوها نشان می‌دهد که غالب آنها ریشه‌ای یهودی داشته و در خانواده‌هایی با نسب یهودی پرورش یافته‌اند. اینکه چه عاملی منجر به وجود پرستوهای بسیار از قوم یهود شده است خود نیاز به بحث مفصل و مستدل جداگانه دارد اما آنچه با توجه به شواهد تاریخی و مصداق‌های موجود می‌توان گفت این است که جاسوسی و پرورش پرستو به  سلاحی پنهان در دست این قوم تبدیل شده و هریک از افراد این جامعه نه‌چندان وسیع اما با نفوذ و هوشمند، به‌طور بالقوه توانایی تبدیل‌شدن به یک جاسوس یا پرستو را دارا هستند.

بقیه در ادامه:


ادامه مطلب
نویسنده: alireza ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کاریکاتور؛ گرما و کولر!

بقیه در ادامه:

 


ادامه مطلب
نویسنده: ariyan ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:خبر,خبر,خبر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گران ترین خانه جهان در تهران است !

هیاهوی خیابان امام خمینی تهران و میدان حسن آباد آنقدر زیاد است که کمتر کسی درب یک موزه نبش خیابان شیخ هادی را پیدا می کند. “موزه مقدم” درست در میان های و هوی بازار خرید و رفت و آمد مردم به بانک مجاورش قرار دارد ه.مین که از ورودی هشتی خانه وارد شوی، زندگی ماشینی را پشت سر می گذاری. دیوارهای این خانه اجازه ورود این همه هاهو را به حریم خانه که ارزشمندترین خانه جهان نام دارد، نمی دهد.

بقیه در ادامه:

 


ادامه مطلب
نویسنده: ariyan ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:خبر,خبر,خبر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلااااااام به همه اونایی که به وب گروهی ما اومدن و همه اونایی که خسیسی کردن خب ما دلمون مهربونه انقدام سخت گیر نیستیم. این وبلاگ برای همه چیه یعنی گوناگونه اما ...../ بیشــــــــتر عکسای عاشقانه میزاریم اینجا / /عکسای تازه/ / پس یادتون نره سر بزنید این وب هر روز حتما آپ میشه پس برای اینکه یه چیز فوق العاده رو از دست ندیدن حتما سر بزنین ___ لینکم بزارین ولی اگه مستهجن باشه قول میدم خودم حذفش کنم پس زیادی تلاش نکنید (( لطفا نظر تبلیغاتی نزارید. لینک گذاشتن بهترین تبلیغه ))


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3bikas3.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM